.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
85 روستای تنکابن دچار آبگرفتگی شدند

 فرماندار تنکابن گفت: بر اثر بارندگی شدید روزهای اخیر، ۲۵روستای شهرستان دچار آبگرفتگی شدند.

به گزارش شمال نیوز سید ابراهیم هاشمی در گفتگو با مهر افزود: از سه روز قبل در شهرستانهای غرب استان شاهد بارش شدید باران و کاهش دما بودیم و به رغم اینه از قبل نسبت به لایروبی انهار و رودخانه کرده بودیم، اما بارندگی شدید سبب آبگرفتگی شهرها و ۲۵ روستای سه بخش شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان امداد از زمان بروز حادثه مشغول امدادرسانی در منطقه شدند، اظهار داشت: در این شهرستان شش دستگاه پل با خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی مواجه شدند.

وی میزبان برآورد خسارت تخریب این تعداد پل ها را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین ۸۵ واحد مسکونی و باغات نیز بیشتر در منطقه ولی آباد، دچار آبگرفتگی شدند.

هاشمی، آبگرفتگی شدید در محورهای نعمت آباد، شهیدآباد، خشکه داران، سیاه ورد و ... را از جمله خسارتها بیان کرد.

فرماندار ویژه تنکابن بیان داشت: قبلا پیشنهاد داده بوده دو کانال احداث عبور آب از مسیر خشکه داران به دریا باید احداث شود که امیدواریم اجرایی شود.

وی اظهار داشت: همچنین احداث کانال با احداث ظرفیت مناسب برای هدایت آبهای سطحی بویژه در منطقه جنت آباد ضروری است تا از بروز خسارتهای احتمالی پیشگیری کنیم.

حسین شعبان سروری فرماندار رامسر نیز افزود: در محور جواهرده که رانش کوه را داشتیم دو اکیپ به منطقه اعزام و تا ظهر دیروز راهها بازگشایی شدند.

وی اظهار داشت: علیرغم تلاشها، رانش خسارتهای زیادی به راههای منطقه وارد کرده که همچنان یک راه روستایی همچنان مسدود است اما در مجموع، در حال حاضر وضعیت شهرستان رامسر در پی بارندگی شدید عادی است.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.